Thursday 5 May 2011

Bukan Jus, Tetapi Ekstrak!

Apa itu EXFUZE??

EXFUZE bermaksud "EXTRACT FUZED TOGETHER". Produk ini mengunakan teknologi ekstrak yang dipatenkan. Bukan itu sahaja, ia juga merupakan satu-satunya produk MULTIBOTANICAL yang menggabungkan 7 jenis SUPERFOOD sebagai BAHAN UTAMA.

TEKNOLOGI EKSTRAK EXFUZE ialah produk kesihatan yang berasaskan ekstrak di mana KADAR PENYERAPAN 40-60% LEBIH TINGGI DARI PRODUK BERASASKAN JUS!! dan tentunya lebih EFEKTIF daripada jus kerana KADAR KEPEKATAN NUTRIEN DI DALAMNYA LEBIH TINGGI!

EXFUZE juga merupakan PRODUK MULTIBOTANIKAL PERTAMA DUNIA yang menggabungkan 7 JENIS SUPERFOOD sebagai bahan utama. Superfood ini adalah MENGKUDU  (NONI),ACAIGOJI,GACMANGGISBROWN SEAWEED (RUMPAI LAUT PERANG) dan SEABUCKTHORN. Ketujuh-tujuh buah-buahan ini digabungkan kerana kami memahami setiap orang mempunyai DNA yang berlainan. Nutrien yang terdapat dalam satu jenis buah mungkin menyembuhkan seorang individu tetapi tidak membantu individu lain. Oleh itu, idea untuk menggabungkan 7 jenis Superfruits ini ialah satu idea yang bijak. Ianya hasil daripada kajian mendalam terhadap keperluan anda semua,dan ya, kami hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

KENAPA TIDAK ANDA MENCUBANYA JIKA IANYA BAIK UNTUK ANDA DAN KELUARGA.

No comments:

Post a Comment